Nog precies 1 maand - Reisverslag uit Havana, Cuba van Bernadette Vlodrop - WaarBenJij.nu Nog precies 1 maand - Reisverslag uit Havana, Cuba van Bernadette Vlodrop - WaarBenJij.nu

Nog precies 1 maand

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

17 Augustus 2014 | Cuba, Havana

Lieve vrienden, vriendinnen en familieleden,

Vandaag precies over een maand stappen Reimer en ik in het vliegtuig om aan een prachtige reis te beginnen. Op 17 september vliegen we naar Cuba waar we twee weken zullen rondreizen. Op 4 oktober vliegen we naar Suriname waar we 3 maanden stage zullen gaan lopen op de Richenel Slooteschool in Paramaribo. Vond je dit al genoeg avontuur? Nee? Wij ook niet! Daarom zitten wij met Kerst ook nog een weekje op Curacao (we zijn toch in de buurt..).

Op 1 januari vliegen we dan weer terug naar Nederland. Met een hopelijk een heleboel ervaringen en een flinke oud/nieuwkater in onze rugzak.

Als je het leuk vindt al onze avonturen te volgen, is het handig je aan te melden voor deze website. Hier zal ik geregeld wat foto's en reisverslagen plaatsen zodat ik jullie jaloers kan maken! :)

Liefs,
Bernadette

• 17 Augustus 2014 - 12:36

Ozzy:

Jij bent dan nu misschien jaloers op mijn verhalen, ik ga sowieso jaloers zijn op jouw verhalen! Zo blijven de gezusters van Vlodrop wel aan de waarbenjij.nu.

Tot woensdag! X

• 17 Augustus 2014 - 13:43

Mama:

en wij maar heen en weer switchen tussen alle blogs! Wie zit nu waar? Dit blog heet nog BernadetteVietnam...in de aankondiging staat : Bernadette heeft een reisverslag geplaatst in Havana (staat ook een Cubaanse vlag bij) ... dat vliegt allemaal maar de wereld rond ;) wie houdt het nog bij?
    Maar we willen natuurlijk alles weten en lezen!