Nog maar 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bernadette Vlodrop - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Bernadette Vlodrop - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje slapen..

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

29 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het toch echt tijd om mijn koffers te pakken en richting het vliegveld te gaan..

Na 5 weken heel Vietnam te hebben gezien en alle toffe (toeristische) dingen te hebben gedaan ben ik eigenlijk wel blij om weer naar huis te gaan. Ik heb nooit echt last gehad van heimwee maar 5 weken geen familie en vrienden om me heen, vind ik toch echt te lang! Ja jullie lezen het goed: Ik heb jullie allemaal erg gemist!!

De afgelopen tijd heb ik me nog keihard ingezet voor alle lieve kinderen hier in Peace Village en heb ik veel nieuwe vrienden gemaakt. Afgelopen vrijdag had ik al mijn eerste afscheid; medestudent Tonijs kan maandag niet naar 'het werk' komen aangezien hij op maandag altijd naar school moet. Ik had het niet verwacht maar het afscheid was best emotioneel. Niet dat we moesten huilen ofzo, maar we hadden duidelijk allebei een brok in onze keel toen we elkaar 'een lang en gelukkig leven' toewensten (wat moet je dan zeggen? Het is niet erg waarschijnlijk dat we elkaar nog eens zullen zien..)
Morgen heb ik mijn laatste dag op het werk en speciaal voor deze dag hebben Vincent en ik iets speciaals gekocht: klei. Morgen ga ik dus de hele ochtend kleien en de kinderen duidelijk maken dat ik niet meer terug kom. Dat zal nog een hele opgave worden. Om half 12 (na de lunch) is het dan echt zo ver: ik ga afscheid nemen van al die fantastische mensen en nieuwe vrienden. Ik heb me nu al voorgenomen niet te huilen..ben benieuwd.

Ik heb al met de driver gesproken en hij komt me om 5 uur ophalen om me naar het vliegveld te brengen. het schijnt zo'n 2 uur met de auto te zijn dus ik ben (zoals altijd) weer veeeeel te vroeg.

Voor nu een kort verslagje maar dinsdag zullen jullie nog veel meer horen in real life!!

(Voor de laatste keer) Dikke kussen uit het schitterende Vietnam!

  • 29 Juli 2012 - 10:18

    Tot Overmorgen:

    nou meid, ik denk dat als je weer in Nederland bent, je het gevoel hebt dat je nog veel langer dan 5 weken weggeweest bent! Dan zet je alles op een rijtje en wat heb je dan véél gedaan en gezien!!
    Wij kijken ernaar uit, en heel goede reis terug!
    Dikke kus, mama

  • 29 Juli 2012 - 14:18

    Tja Wie Ook Weer ?:

    Ik zie er naar uit jou weer in onze armen te sluiten. We gaan je ophalen dinsdag. Mijn laatse werkdag wordt daardoor weer helemaal goed gemaakt.

    groet/p

  • 29 Juli 2012 - 18:25

    Annemarieke:

    Jeuj, tot snel!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Vietnam 2012

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2012

Nog maar 1 nachtje slapen..

19 Juli 2012

Peace Village!

12 Juli 2012

Parijs van het oosten

05 Juli 2012

Eindelijk relaxen

02 Juli 2012

Van Nederlander tot Vietnamees
Bernadette

Actief sinds 27 April 2012
Verslag gelezen: 690
Totaal aantal bezoekers 19796

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 05 Juni 2016

Studeren in Stockholm

17 September 2014 - 02 Januari 2015

Cuba, Suriname en Curacao

24 Juni 2012 - 31 Juli 2012

Vietnam 2012

Landen bezocht: